29. juli 2011

Nails.

Jeg er faktisk blevet meget glad for denne måde at ligge lakken på. Som en slags omvendt manicure.
Og den skal helt sikkert også bruges til Fashionweek! 
Btw. har jeg lige fået mail om at min veninde og jeg er kommet ind til Marc by Marc Jacobs eventen d. 6 august.
Glæder mig som et lille barn.

How 2 do:
Det jeg starter med at gøre er at ligge tape over neglen i den bredte jeg vil have farven i. Det et ofc den nederste del af neglen der skal være fri så man kan ligge lakken.
Når det er gjort, vent til lakken er heeelt tør inden du ligger top coaten.
Og så voula! Du har den sejeste lak!


De to lakker jeg har brugt er en mørk grå fra Urban Outfitters & så en normal top coat, som jeg tror jeg har fået i et manicure sæt engang. 
Og så selvfølelig en rulle tape.

-Gallery

1 kommentar: