7. august 2011

Marc by Marc Jacobs & ELLE the day.

Så blev det d. 6 august, og min veninde Maja og jeg tog ind og mødtes med Dagmar, for at tage til Marc by Marc Jacobs & ELLE event.
Det var rigtigt hyggeligt, vi fik en goodie bag hver med lidt lækkert i.
Nu ser jeg frem til d. 1 september hvor Maja & jeg skal til Malene Birger event.

Men her er lidt billeder fra dagen igår.

Jeg fik denne tote bag fra Twist & Tango, som jeg synes er rigtigt fin, med den søde tegning på.


Outfittet var:
Skjorte fra Bon'a parte.
Bukser fra Monki.
Sko fra Bianco.
Clutch fra Brandy and Melville.
Bælte fra Saddler.
Solbriller Random.
Øreringe D.I.Y
Neglelak fra Essie (e-nuf is e-nuf).



En slapper i kongenshave med goodie bag.


Copenhagen Fashion Festival guide & nogle mint-grape pastiller fra goodie bagen.
Håber I også har haft nogle dejlige dage til Fashion week eller bare nydt den sidste ferie tid.

-Gallery

Ingen kommentarer:

Send en kommentar