29. august 2011

Update.


Tiden går alt for hurtigt i øjeblikket, lektier skal afleveres, venskaber plejes og bloggen skal opdateres.
Det sidste er nok det jeg er værst til at glemme, men jeg vil prøve at blive bedre til det!

Billede er fra i søndags hvor jeg var til et hurtigt møde omkring projekt uge med min gruppe.
Og derefter en hyggelig cafè tur med Maja.
Billede er et hun har tage, hvor jeg er, som  jeg eren del af tiden, for tiden optaget af min Iphone! 
Da min gamle mobil blev væk fik jeg denne dejlige Iphone 3Gs, som jeg er utrolig glad for.

Jeg skal nok også snart komme med nogle billeder af mine fødselsdags gaver, jeg fik nogle fantastisk gode gaver i år. Jeg har også nogle new ins der skal vises.

På billede har jeg en top fra monki på & solbriller fra Bianco.

Håber i har det godt og nyder sol-regn-sol-regn-regn-regn-regn vejret.

-Gallery




Ingen kommentarer:

Send en kommentar