31. oktober 2011

A white demon love song.

Billede taget af Nina.


WOOW, tiden går alt, alt, alt for stærkt lige nu!
Det er som om der ikke er tid nok til både skole, lektier, sport, venner & blog..
MEN!
Torsdag har jeg besluttet mig for, at jeg som lovet, tager fat i kameraet og går på jagt efter noget streetstyle i de københavnske gader! Det kan kun blive godt. 

Jeg har også nogle Pic's fra en G star event jeg var til sidste fredag med Olivia.
G star er normalt ikke noget jeg går med, men efter denne event med goodiebags, hår & makeup artister omkring en, er jeg blevet lidt mere åben overfor dette mærke. 
Der er enkelte super fede ting, som deres læder jakker!

Hvad går I rundt og laver?

-Gallery



2 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over din blog, og hvor er den fin. Jeg er især vild med din header! Tag hellere end gerne et kig forbi min bog hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig meget glad! :)

    Knus Lucia
    // www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Aww, TAK! Har tjekket din blog og er nu fast læser!
    Den er så fin og mega najs billeder!
    -Emma Gallery :)

    SvarSlet