5. november 2011

All I want 4 X-mas.

Nu er der kun 1måned & 18dage til jul.
Og jeg har allerede lavet en laaang liste med alt hvad jeg ønsker mig.
Her er det meste:
                                                                                                                              Billede har jeg lavet her.

"Paco Banana Heeled Suede Platform Court Shoes" fra Topshop. 
Så fine til en enten enkel eller meget farverig kjole.

Chanel neglelak No. 531 & 513. Hvad kan man sige? Det er Chanel, det er fabulous!

Gaverkort til: Acne, Marc Jacobs, Monki, Urban Outfitters, Topshop, Zara & Cheap Monday.

Marc Jacobs Parfume "Oh, Lola".
 Det er nok den bedste duft, jeg nogensinde har duftet! Tror aldrig jeg bliver træt af den, og derfor bliver jeg nødt til at eje den!

Ray-Ban Wayfarer i sort. 

En sort Butterfly. Vil være super fin med en enkel hvid skjorte. 

Alexander McQeen af: Kristin Knox.
Jeg kan aldrig få for meget McQeen (R.I.P)

Læbestifter fra Mac "Pervette" & "Wild Color". Læbestifter er faktisk gået hen og blevet et af mine mest brugte smykker i hverdagen. Det kan pifte et outfit op og giver lidt kant og klasse. Og disse to farver er for skønne.

 En ny Mascara, også fra Mac "Studio Lash Fix"

In VOGUE.

Ring fra Weekday "Tempel ring".

Harry Potter 7 part. 2. Kan.Ikke.Vente!. Jeg må indrømme jeg er lidt af en meget stor fan af Harry Potter fortællingerne..

"Ale Brouge Lace Up Worker Boots" også fra Topshop. Er helt wild med denne fine støvle, den kan bruges til jeans eller en fin nederdel, et par vilde strøpebukser eller med et par varme sokker i her til vinter. Så søde og de ville være perfekte til min jakke fra asos.com

Det var så mine jule ønsker, håber de kunne give lidt inspiration.

Nu vil jeg se et afsnit af Fringe, og der efter hoppe i seng og sove.

-Gallery





2 kommentarer:

  1. Mums! For nogle lækre ønsker.. :) Og tak for at linke til Polyvore,, super fedt program og hvor er du altså bare rigtig god til at bruge det! ♥
    Håber du har det fedt derover på djævleøen, - du ser i hvert fald super godt ud på de billeder på lægger op søde Emma! Håber engang vi ses!!, Knus emilie...

    SvarSlet
  2. Sødeste Emilie! Tak, og det var så lidt, det er nemmerligt et mega fedt program :))
    Jeg har det fab, vi må lige ses når vores veje til jylland/djævleøen krydses ;)
    1000 kys! ♥

    SvarSlet