1. december 2011

Old music, old love.


Så er det den 1. december! Er i mega jule humør, glæder mig til jule - ferie, slik, mad, gaver, hygge, musik, nissevenner, tøj & venner.
Men lige nu har jeg helt uhørligt travlt i skolen, men det går nok over.. håber jeg.
I weekenden skal der bare slappes af, laves lektier og til fest!

Billede er af alle min fars gamle LP'er, der står så fint på mit værelse og måske skal hænges op en dag.

Btw. hvis I kigger ude i højre side ➞
så er der kommet en ny ting,Fashiolista. Det er et site som weheartit.com ( hvor man kan "like" billeder ) 
dette er dog bare med tøj! Alle de Chanel tasker og Loboutin sko man kan ønske sig, så det er bare med at komme igang. Husk dog at follow mig. ;)

Så glædelig 1. december!

-Gallery

Ingen kommentarer:

Send en kommentar